مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

رضایت هواداران بارسا از سنت‌شکنی به دلیل کمک به غزه

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKRm8PA_SAnNE-hNXeU6kBHFKk2ARFIO7DzaClfomhoMKvFuYCQw
خبرگزاری فارس: هواداران بارسا باتوجه به وجود ارتباط میان بنیاد قطر و نیروهای مقاومت اسلامی در غزه، به سنت شکنی برای جذب حامی مالی راضی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت روزنامه مارکا با انتشار گزارشی از روند مذاکرات باشگاه بارسلونا با بنیاد قطر، نوشت: وقتی مقامات به خوبی و به وضوح می‌دانند بنیاد قطر حامی حماس است، همکاری با آن نیز به منزله حمایت از حماس خواهد بود.
در این گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی از احتمال قطعی شدن قرارداد بارسا با بنیاد قطر برآشفته و بیم آن را دارد که این سازمان مالی و اعتباری روی دوش بارسلونا به سطوح بالاتری رسیده و بیش از پیش حماس را در غزه حمایت کند.

روزنامه‌های تل‌آویو و منابع خبری وابسته به صهیونیست‌ها موج عجیبی را علیه مدیر سابق و فعلی باشگاه بارسا به راه انداخته و تلاش می‌کنند فدراسیون اسپانیا را نیز در این مورد تحت فشار قرار دهند تا اجازه ندهد بنیاد قطر حامی مالی شود.
از طرفی، در گزارش مارکا چنین تداعی می‌شود که هواداران با علم به اینکه این قرارداد می تواند در جهت کمک به مردم غزه باشد، به سنت شکنی در تاریخ باشگاهشان در مورد حک شدن آرم تبلیغاتی روی پیراهن بارسا رضایت داده‌اند.

معرفی پول‌سازترین بازیگران هالیوود در2010

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTi2tbotzpG7vev4h8NxRWD671c20wfsx4WtY4yvFnteegDF4oYcw

ایسنا: «لئوناردو دی‌کاپریو»، بازیگر سرشناس هالیوود عنوان پول‌سازترین بازیگر سال ‌٢٠١٠ سینمای آمریکا را به‌دست آورد.

مجله اقتصادی فوربس روز گذشته فهرست بازیگران مرد هالیوود را که بیشترین میزان فروش را در سال ‌٢٠١٠ نصیب کمپانی‌های فیلم‌سازی کرده‌اند را اعلام کرد «لئوناردو دی‌کاپریو» در رتبه اول قرار دارد.

«دی‌کاپریو» به واسطه بازی در دو فیلم موفق «آغاز» ساخته کریستوفر نولان و «جزیره شاتر» ساخته مارتین اسکورسیزی توانست بیشترین میزان درآمد بلیت فروشی را به‌همراه آورده است.

فیلم‌هایی که دی‌کاپریو در سال جاری در آنها نقش‌آفرینی داشته در سال ‌٢٠١٠ فروشی بالغ بر ‌١/١ میلیارد دلار داشته‌اند و این بازیگر جوان تنها برای فیلم «آغاز» ‌٥٠ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، رتبه دوم این فهرست در میان تعجب در اختیار «میا واسیکوسکا»، ستاره تازه وارد سینماست. وی در فیلم «بچه‌ها همه خوب‌اند» و «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون که با ‌١/١ میلیارد دلار دومین فیلم پرفروش سال ‌٢٠١٠ بوده بازی کرده است.

«رابرت داونی» برای بازی در دو فیلم پرفروش «وعده دیدار» و «مرد آهنی‌٢» که ششمین فیلم پرفروش هالیوود در سال ‌٢٠١٠ بوده و مجموعا ‌٨٠٨ مسلسون دلار فروش داشته‌اند در مکان بعدی ایستاده است.

«دانیل رادکلیف» بازیگر جوان انگلیسی دیگر هنرپیشه پول‌ساز سال ‌٢٠١٠ سینمای آمریکا است که با فیلم «هری پاتر و هدیه‌های مرگ» توانست در مدت یک ماه به فروش ‌٧٨٠ میلیون دلار برسد و چهارمین فیلم پرفروش سال نام بگیرد.

لیلی و مججنون

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRBe4piBYRooIKmM4R_qVOYka_7ze7ryDZZlwd9ade2L9FDeIzB

                                   یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او

پر زلیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی

ادامه مطلب ...

خر نخریدم انشاءالله

http://www.google.com/images?q=tbn:O1AUTa-W2kxbxM::www.tebyan-zn.ir/images/3970770b-87d3-4a7c-ab85-f4043a4665f6.jpg&t=1&h=78&w=69&usg=__QxPck6gXU39u3lto6XsOCJQVihk=

ملانصرالدین روزی به بازار رفت تا دراز گوشی بخرد.

مردی پیش آمد و پرسید: کجا می روی؟ گفت:به بازار تا درازگوشی بخرم.
مرد گفت: انشاءالله بگوی.
گفت: اینجا چه لازم که این سخن بگویم؟ درازکوش در بازار است و پول در جیبم. چون به بازار رسید پولش را بدزدیدند.
چون باز می گشت، همان مرد به استقبالش آمد و گفت: از کجا می آیی؟
گفت: از بازار می آیم انشاءالله، پولم را زدند انشاءالله، خر نخریدم انشاءالله و دست از پا درازتر بازگشتم انشاءالله!

افزایش تلفات انسانی زلزله کرمان

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1389/9/29/59543_676.gif

مهر: در حالیکه با افزایش فعالیتهای امدادی و خارج کردن مصدومان از زیر آوار تعداد تلفات انسانی زمین لرزه ریگان رو به افزایش است مصدومان حادثه به دلیل نبود بیمارستان پس از طی 100 کیلومتر به بم منتقل می شوند.


در حالیکه بر اثر بروز زمین لرزه شدید در منطقه ریگان در شرق استان کرمان بیش از هزار و 800 واحد مسکونی بین 20 تا 100 درصد تخریب شده اند میزان تلفات انسانی این حادثه تنها 26 کشته و زخمی اعلام می شود.

این آمار درحالی از ساعات ابتدایی زمین لرزه همچنان توسط مسئولان اعلام می شود که هنوز راه دسترسی به 500 خانوار به دلیل ریزش کوه قطع است.

طبق اعلام مسئولان 30 روستای صعب العبور همچنان درگیر امداد رسانی اولیه هستند و به دلیل مسدود شدن راه، امداد رسانی به این مناطق به کندی پیش می رود و احتمال افزایش آمار در این روستا بسیار زیاد است.

آمار منتشر شده در خصوص مجروحان و کشته شدگان در روستاهای غیرکوهستانی گزارش شده و هیچ اطلاعی در خصوص آمار تلفات انسانی در روستاهای کوهستانی در دست نیست.

این درحالیست که مصدومان حادثه زمین لرزه به دلیل عدم وجود بیمارستان در شهرستانهای فهرج و ریگان در حال انتقال به بیمارستانهای بم هستند و برای انتقال بیماران به بیمارستانهای شهرهای مجاور مجروحان باید فاصله بیش از یکصد کیلومتر را طی کنند.

فرماندار یگان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: متاسفانه یکی از مهمترین مشکلات ریگان نبود بیمارستان است که در زمین لرزه این مشکل به شدت افزایش یافته است.

محمد برزنگ افزود: به دلیل نبود امکانات درمانی مناسب مصدومان هم اکنون به شهرهای مجاور منتقل می شوند.

این مسئول گفت: امداد رسانی به مصدومان همچنان ادامه دارد و تمرکز هم اکنون به امدادرسانی به روستاهای مرتفع در مناطق کوهستانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه 30 روستا بیشترین خسارت را در زمین لرزه دیده اند گفت: امدادرسانی درحال انجام است.

جواد کمالی ادامه داد: امکان افزایش تلفات زمین لرزه وجود دارد و در حال بررسی هستیم.

شب یلدا

http://jey-pozve.isfschools.net/Portals/0/%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7.jpg
شما را گر شب یلدا بلنده
مرا لیست طلبکارا بلنده

از اول شانس و اقبالم کج افتاد

زمانه ناقلا با من لج افتاد

اگرچه بخت من چون شام تاره

در اون بالا ندارم یک ستاره

ولی هندونه ام در شام یلدا

سفیدیش بود چون شیر گاوا

انارم ترش و گردوهام پوچه

و چشمان زنم افسوس لوچه

بود آجیل تلخ و سیب ها کال

و قطعاً می شود وارونه ام فال

خلاصه در شب یلدای بنده

بود اوضاع و حالم باب خنده

ملانصرالدین و عدالت خدا‏

می گن زمانای قدیم یه روز 3 تا پسر بچه میرن پیش ملا نصرالدین میگن ما 10 تا گردو داریم میشه اینارو با عدالت بین ما تقسیم کنی؟

ملا می گه با عدالت آسمونی یا عدالت زمینی؟ بچه ها میگن خوب عدالت آسمونی بهتره با عدالت آسمونی تقسیم کن. ملا 8 تا گردو می ده به اولی 2 تا می ده به دومی دو پس گردنی محکم هم می زنه یه سومی بچه ها شاکی میشن می گن این چه عدالتیه ملا؟ ملا می گه خدا هم نعمتاشو بین بنده هاش همینجوری تقسیم کرده