مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

منچستریونایتد 1- آرسنال 0 ؛ صعود شیاطین سرخ به صدر جدول



هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر با پیروزی یونایتد مقابل آرسنال به پایان رسید


هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر با پیروزی  0-1 منچستریونایتد مقابل میهمانش آرسنال به پایان رسید.

یکی از نکات جالب توجه در این دیدار، حضور تعدادی از معدنچیان نجات یافته شیلیایی بود که به دعوت سربابی چارلتون برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.این معدنچیان مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند.

در حالی که پیش از آغاز این دیدار، آرسنال تیم صدرنشین جدول بود و یونایتد پس از سیتی در رده سوم قرار داشت، پیروزی یونایتد در این دیدار، تغییراتی را در صدر جدول لیگ انگلیس ایجاد کرد.

در دقیقه 40 بازی بود که نانی موقعیتی طلایی  را از سمت راست زمین خلق کرد و جی سونگ پارک، ستاره کره ای یونایتد توانست در دقیقه 41 برای یونایتد گلزنی کند

یونایتد نیمه اول را با برتری 0-1 به پایان برد.در دقیقه 73 بازی ، گائل کلیشی در مصاف با نانی، توپ را با دستش لمس کرد و هواداران حاضر در ورزشگاه معتقد به پنالتی بودند. هووارد وب هم نقطه پنالتی را نشان داد. کلیشی کارت زرد گرفت و وین رونی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت ولی دروازه بان سوم آرسنال که در این بازی درون دروازه تیمش ایستاده بود، این ضربه را مهار کرد تا یونایتد همچنان با یک گل از حریف پیش باشد.

در نهایت تک گل جی سونگ پارک کافی بود تا یونایتد بتواند رکورد شکست ناپذیری اش در دیدارهای خانگی در لیگ برتر را ادامه دهد و با کسب سه امتیاز این بازی، بار دیگر به صدر جدول رقابتها بازگردد.

درپایان هفته هفدهم، یونایتد با یک بازی کمتر و 34 امتیاز به صدر جدول رسید. آرسنال با 17 بازی و 32 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.سیتی هم با 17 بازی و 32 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم است و چلسی با 31 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داد.

ترکیب دو تیم:

منچستریونایتد: ادوین فان درسار، رافائل دا سیلوا، ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ، پاتریس اورا، نانی، دارن فلچر، اندرسون(رایان گیگز،85)، مایکل کریک، جی سونگ پارک، وین رونی

آرسنال: سزسنسی، باکاری سانیا، کسچیلنی، سباستین اسکیلاچی، گائل کلیشی، سمیر نصری، الکساندر سانگ، توماس روسیچکی (سسک فابرگاس،64)، جک ویلشر(فان پرسی،65)، آندری آرشاوین(تئو والکات،77)، مروانه شاماخ

کارت زرد: شاماخ، آندری آرشاوین،کلیشی،الکساندر سانگ

گل:پارک جی سونگ(41)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد