مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

برادر صدام از ملت عراق عذرخواهی کرد

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTr0HCiU0TqzrhL9wgrtnvbV7f7hZZq08yOtgCxWCfTatIodymi

واحد مرکزی خبر: وطبان التکریتی برادر دیکتار سابق عراق روز یکشنبه از ملت عراق به خاطر جنایت ها و تعرضات حزب بعث سابق این کشور معذرت خواهی کرد.


وطبان التکریتی ضمن عذرخواهی از ملت عراق، طارق عزیز معاون نخست وزیر اسبق عراق را طراح اصلی سیاستهای حزب بعث سابق این کشور اعلام کرد. این اولین بار است که یک مسئول رژیم سابق عراق به این شکل از ملت این کشور به خاطر جنایت های حزب بعث عراق معذرت خواهی می کند.

وزیرکشور رژیم سابق عراق نیز در زمان محاکمه جمعی از مسئولان نظام سابق این کشور و از متهمان اصلی در سرکوب انتفاضه شیعه در سال هزار و نهصد و نود و یک از عراقی ها عذرخواهی کرده بود.

وطبان التکریتی دردادگاه عالی جنایی عراق و در برابر قاضی محمد العریبی از همه اقدامات و جنایت هایی که حزب بعث سابق و منحل شده عراق درحق ملت عراق مرتکب شد، عذرخواهی کرد.

صدام حسین دیکتاتور سابق عراق در دسامبر سال دو هزار و شش اعدام شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد؛ وطبان ابراهیم حسن التکریتی در سال هزار و نهصد و شصت و هفت به ضرب گلوله عدی، پسر برادرش به شدت زخمی شد. نظامیان آمریکایی در آوریل سال دو هزار و سه وطبان التکریتی را که قصد داشت به سوریه فرار کند، دستگیر کردند. دادگاه عالی عراق در مارس سال دو هزار و نه التکریتی را به سبب دست داشتن در اعدام دستکم چهل و دو تاجر عراق به اعدام محکوم کرد. وطبان التکریتی ازهمه کارهاش در حق ملت عراق معذرت خواهی و تاکید کرد او تنها دستورات را اجرا می کرد و هیچ گونه اختیاراتی در انجام کارهایش نداشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد