مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

معرفی پول‌سازترین بازیگران هالیوود در2010

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTi2tbotzpG7vev4h8NxRWD671c20wfsx4WtY4yvFnteegDF4oYcw

ایسنا: «لئوناردو دی‌کاپریو»، بازیگر سرشناس هالیوود عنوان پول‌سازترین بازیگر سال ‌٢٠١٠ سینمای آمریکا را به‌دست آورد.

مجله اقتصادی فوربس روز گذشته فهرست بازیگران مرد هالیوود را که بیشترین میزان فروش را در سال ‌٢٠١٠ نصیب کمپانی‌های فیلم‌سازی کرده‌اند را اعلام کرد «لئوناردو دی‌کاپریو» در رتبه اول قرار دارد.

«دی‌کاپریو» به واسطه بازی در دو فیلم موفق «آغاز» ساخته کریستوفر نولان و «جزیره شاتر» ساخته مارتین اسکورسیزی توانست بیشترین میزان درآمد بلیت فروشی را به‌همراه آورده است.

فیلم‌هایی که دی‌کاپریو در سال جاری در آنها نقش‌آفرینی داشته در سال ‌٢٠١٠ فروشی بالغ بر ‌١/١ میلیارد دلار داشته‌اند و این بازیگر جوان تنها برای فیلم «آغاز» ‌٥٠ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، رتبه دوم این فهرست در میان تعجب در اختیار «میا واسیکوسکا»، ستاره تازه وارد سینماست. وی در فیلم «بچه‌ها همه خوب‌اند» و «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون که با ‌١/١ میلیارد دلار دومین فیلم پرفروش سال ‌٢٠١٠ بوده بازی کرده است.

«رابرت داونی» برای بازی در دو فیلم پرفروش «وعده دیدار» و «مرد آهنی‌٢» که ششمین فیلم پرفروش هالیوود در سال ‌٢٠١٠ بوده و مجموعا ‌٨٠٨ مسلسون دلار فروش داشته‌اند در مکان بعدی ایستاده است.

«دانیل رادکلیف» بازیگر جوان انگلیسی دیگر هنرپیشه پول‌ساز سال ‌٢٠١٠ سینمای آمریکا است که با فیلم «هری پاتر و هدیه‌های مرگ» توانست در مدت یک ماه به فروش ‌٧٨٠ میلیون دلار برسد و چهارمین فیلم پرفروش سال نام بگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد