مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

رضایت هواداران بارسا از سنت‌شکنی به دلیل کمک به غزه

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKRm8PA_SAnNE-hNXeU6kBHFKk2ARFIO7DzaClfomhoMKvFuYCQw
خبرگزاری فارس: هواداران بارسا باتوجه به وجود ارتباط میان بنیاد قطر و نیروهای مقاومت اسلامی در غزه، به سنت شکنی برای جذب حامی مالی راضی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت روزنامه مارکا با انتشار گزارشی از روند مذاکرات باشگاه بارسلونا با بنیاد قطر، نوشت: وقتی مقامات به خوبی و به وضوح می‌دانند بنیاد قطر حامی حماس است، همکاری با آن نیز به منزله حمایت از حماس خواهد بود.
در این گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی از احتمال قطعی شدن قرارداد بارسا با بنیاد قطر برآشفته و بیم آن را دارد که این سازمان مالی و اعتباری روی دوش بارسلونا به سطوح بالاتری رسیده و بیش از پیش حماس را در غزه حمایت کند.

روزنامه‌های تل‌آویو و منابع خبری وابسته به صهیونیست‌ها موج عجیبی را علیه مدیر سابق و فعلی باشگاه بارسا به راه انداخته و تلاش می‌کنند فدراسیون اسپانیا را نیز در این مورد تحت فشار قرار دهند تا اجازه ندهد بنیاد قطر حامی مالی شود.
از طرفی، در گزارش مارکا چنین تداعی می‌شود که هواداران با علم به اینکه این قرارداد می تواند در جهت کمک به مردم غزه باشد، به سنت شکنی در تاریخ باشگاهشان در مورد حک شدن آرم تبلیغاتی روی پیراهن بارسا رضایت داده‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد