مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

حمایت امیر قطر از نامزدی سعیدلو در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا

در دیدار صبح امروز صورت گرفت

خبرگزاری فارس: امیر قطر در دیدار با رئیس سازمان تربیت‌بدنی از نامزدی سعیدلو برای انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، در پی دعوت امیر قطر از رئیس سازمان تربیت‌بدنی برای حضور در این کشور صبح امروز سعیدلو وارد قطر شد و با امیر قطر به گفت‌وگو پرداخت.
امیر قطر در این نشست با اشاره به پیشرفت ورزش ایران در سال‌های اخیر به سعیدلو گفت: ورزش ایران با کسب مدال‌های درخشان در بازی‌های آسیایی جایگاه خود در رنکینگ آسیا را ارتقا داد و این موفقیت نشان از جهش بزرگ ورزش و پیشرفت زیر ساخت‌های ایران دارد.
شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی با اعلام آمادگی قطر از کمک‌های ایران در زمینه سخت افزاری برای میزبانی جام‌جهانی 2022 اظهار داشت: شرکت‌های ایرانی در زمینه ساخت و ساز می‌توانند کمک‌های زیادی در تکمیل پروژه‌های قطر برای برگزاری هر چه زیباتر میزبانی رقابت‌های فوتبال جام‌جهانی 2022 داشته باشد.
امیر قطر با اعلام حمایت از سعیدلو در انتخابات نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: حضور شما در AFC قطعا تأثیر زیادی در رشد فوتبال منطقه و آسیا خواهد داشت.
رئیس سازمان تربیت‌بدنی نیز با تبریک روز ملی قطر به شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی گفت: از اینکه شما به عنوان میزبان یک رویداد بزرگ در سال 2022 شده‌اید، خوشحالم. ما همه توان خود را به کار می‌گیریم تا در زمینه ساخت و ساز به این کشور کمک کنیم.
سعیدلو تأکید کرد: شما می‌توانید به عنوان یکی از کشورهای اسلامی زمینه برگزاری بازی‌های منطقه‌ای را فراهم کنید که تأثیر زیادی در موفقیت ورزش در منطقه و کشورهای اسلامی خواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد