مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مسی و مارتا برنده توپ طلا شد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از دریافت توپ طلای 2010 گفت: انتظار کسب این عنوان را نداشتم.


  لیونل مسی پس از دریافت توپ طلای جهان، تصریح کرد: دوست داشتم چاوی یا اینیستا مالک این توپ طلا باشند. اگر چاوی برنده می‌شد بیشتر خوشحال می‌شدم. در هر حال این افتخار به بارسلونا تعلق دارد و من کمترین نقش را در این موفقیت ایفا کرده‌ام.
این بازیکن که پیش از مراسم نیز چاوی را شایسته دریافت توپ طلا دانسته بود افزود: واقعا شگفت زده شدم و باورم نمی‌شد که بار دیگر به چنین افتخاری دست پیدا کرده باشم. این افتخار برای هر 3 نفر ما است و اینیستا و چاوی نیز در این افتخار بزرگ سهیم هستند.
مسی از پدر و مادر خود که در سالن همایش زوریخ حضور داشتند تشکر کرد و به کنایه سفر آنها از آرژانتین به بارسلونا را حادثه‌ای بزرگ در جهان فوتبال دانست.
مارادونای دوم فراموش نکرد که از آرژانتین هم یادی کند و گفت: فوتبال آرژانتین به گردن خانواده فوتبال حق دارد و همه موفقیت‌های خود را مدیون آرژانتین هستم. هدف بعدی من درخشش در لباس آرژانتین در جام ملت‌های آمریکای جنوبی است و قصد دارم در سطح ملی نیز بدرخشم.


مارتا، فوتبالیست سرشناس برزیلی موفق شد تا جایزه برترین بازیکن سال ۲۰۱۰ فوتبال بانوان را به خود اختصاص دهد.

او در کنار دو بازیکن آلمانی دیگر نامزدهای کسب عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۱۰ دنیای فوتبال بود ولی در نهایت این مارتا بود که توانست برای پنجمین بار این جایزه را مال خود کند.

http://www.aftab.ir/news/2011/jan/11/images/ba6c320abfb9b0050ed4771bff7bd7d9.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد