مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

مکث نیوز MaxNews

دانلود آهنگ و فیلم و مطالب جالب و روز دنیا

ایران آن کره را فتح کرد

آخرین نیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی برابر کره‌شمالی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا با 6 امتیاز صعودش را به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی کرد.
  به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌شمالی که از ساعت 16:45 امروز شنبه در ورزشگاه قطر اسپورت دوحه آغاز شده بود، در پایان به پیروزی یک بر صفر شاگردان افشین قطبی انجامید تا تیم ایران با کسب 6 امتیاز صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات قطعی کند.
در این دیدار که در چارچوب گروه D مسابقات جام ملت‌‌های آسیا و با قضاوت "نواف شکرالله" برگزار شد، کریم انصاری‌فرد در دقیقه 62 دروازه تیم کره شمالی را باز کرد. وی ارسال پژمان نوری از جناح راست را با یک ضربه زیبا به گل برتری تیم ایران تبدیل کرد.
در دقیقه 30 این دیدار انصاری‌فرد دروازه کره‌شمالی را باز کرد اما داور این گل را به دلایل نامعلوم مردود اعلام کرد و به مهاجم ایران هم کارت زرد نشان داد. پژمان نوری و خسرو حیدری دیگر بازیکن اخطاری تیم ایران در این بازی بودند. "هونگ یونگ چو" و "چول کیو" بازیکنان اخطاری تیم کره در این مسابقه بودند.
در این بازی تیم ملی ایران با ترکیب سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، محمد نصرتی(60 - غلامرضا رضایی)، سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، ایمان مبعلی(46 - محمد نوری)، پژمان نوری، خسرو حیدری، محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری‌فرد (1+90 - محمد غلامی) برابر تیم کره شمالی به میدان رفت.
روز نهم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از ساعتی دیگر با برگزاری یک دیدار از گروه D طبق برنامه زیر پیگیری می‌شود:
* امارات - عراق، ساعت 19:45، ورزشگاه الریان (گروه D)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد